Forum www.vietnamteam.fora.pl Strona Gwna
  FAQ  Szukaj  Uytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  Zaloguj 

od jakis 2 miesiecy dretwieje mi raz na jakis czas, niespodz

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.vietnamteam.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Mczyzna

PostWysany: ro 22:21, 09 Kwi 2014 Temat postu: od jakis 2 miesiecy dretwieje mi raz na jakis czas, niespodz

To nie jest do końca tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze ktos zna adresy szpitali zajmujacych sie tym problemem pozdrawiam Zapraszamy do studia GENESIS na kapelanka 6a, atrakcyjne promocje i profesjonalna obsługa
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli wyjdzie ujemne - wszystko jest OK (pod wzgledem toxo) i można spokojnie szykować się do rozwiązania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co jest dla Ciebie ważniejsze?
życzę Ci ciąży mnogiej z wielowodziem, to wtedy zrozumiesz potrzebę operacji skóry na brzuchu
11.00 serek wiejski
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] orodu/zewoponowka.swf [link widoczny dla zalogowanych] itp...
Dziękuje za odpowiedz ale niestety to nie to. 9zł. przeciez po wypalaniu blizny laserem tez zostanie duzy slad, skora sie nie zregeneruje... Zaczynam dzień numer 6! jak myslicie, czy moge po prostu kupic farbe o odcieniu zblizonym do tego ktory jest moim naturalnym i pofarbowac nim wlosy czy powinnam udawac sie na jakies dekoloryzacje do fryzjerow. [link widoczny dla zalogowanych]
W Katowicach, niestety nie spytałam o dokładną nazwę... u mnie 6 dzień i od początku 3 kg ale moim zdaniem nie jest mozliwe abysmy chudły 1 kg dziennie bo to daje 30 kg w ciągu miesiaca a nie słyszałam zeby ktoś tyle stracił,bo to nawet nie zdrowo tyle schudnąc bo organizm bedzie sie buntować a szczegolnie ze na opakowaniu jest napisane ze przy kuracji miesięcznej mozna stracic do 10 kg Tylko 5.3 kg schudłąm, a czuję się lżejsza jak po -20 A CO DO PSK I WARSZAWSKIEJ TO WARUNKI SA PONAC ZNOSNE PO REMONTACH I MIEDZY BAJKI NALEZY WLOZYC KRAZACE LEGENDY. lub z czym Kolejny plus dla L to brak checi na słodycze, ale to nie słodyczowstręt niestety. Przecież wszyscy mężczyzni są tacy sami nie można powiedzieć Polak zły a Turek dobry,bez względu na wiarę.Każdy jest inny jeden kocha drugi bije,i tak jest w każdym kraju.Więc po co ryzykować ?Bo są przystojniejsi od nas?.Oni nigdy was nie będą kochać tak jak my.
[link widoczny dla zalogowanych]
buliks jesteś facetem dopiero ogarnęłam
Zastanawiam sie tylko czy moge te leki łączyć ( raz te raz te) czy najpierw wykorzystać jedne a potem drugie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdzie się nie obejrzeć tam same rodzinne kologacje
[link widoczny dla zalogowanych]
Ambrozja muzyki, kwintesencja brzmienia i melodii...
[link widoczny dla zalogowanych]
INXS-mystify
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Różnie na temat HTZ wypowiadają się.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

podoba mi się [link widoczny dla zalogowanych] Atrakcyjna może i by była gdyby trochę schudła.To tak jakby szukała potwierdzenia swojej seksualności.
po tej rehabilitacji zaczołem regularnie brać witamine (b complex i magnez)i po miesiącu ok. ponoć pobudzają estrogen do działania i piersi powinny się trochę powiększyć. Ciezko jest, nie raz wpadam w dolki, placze, ze chce uciekac, wyjechac, ale w zyciu nic sie nie ma na takie hop Oj, nie marudze, nudze. ?????????????? Niestety człowiek planuje, a ten zły kombinuje i psuje. [link widoczny dla zalogowanych]
Zazwyczaj tabletki hormonalne maja takie efekty... Bywa różnie. mam nadzieję że moje wysiłki zadziałają !! Większość wybiera jesień, zimę i wczesną wiosnę; może się ktoś jeszcze na ten temat wypowiedzieć >???? Zmieniam ciągle wkładki i nie wiem, czy tak powinno być, czy jeszcze jakiś inny problem się pojawił Czy któraś z Was też tak miała? padlo wczeniej pytanie o cwizenie 3 - jak mozliwe jest przytrzymanie lokciami?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj szósty dzień nic nie jem, wstałam o 6.30 wyspana, poleżalam jeszcze pól godziny, poprasowałam, nie che mi się pić ani jeść, tylko jestem torchę słaba i ten okropny zapach z buzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak to potraktowałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
A mam 36 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po kilku latach mozesz się starać o więcej.
ale moj ciagle sie rozlazi i trzeba go skrecac.pojezdze dwa trzy dni i juz trzeszczy.jest nowy wiec nie wiem,czy to normalne czy to moj ma jaks wade.
Widzę dużą różnicę choć to dopiero trzeci dzień.
groblewska@olinkowy-og rodek.pl

bardzo zależy mi na fachowej odpowiedzi. [link widoczny dla zalogowanych] Starać się jak najczęściej otwierać i zamykać jamę ustną celem zmniejszenia ryzyka wystąpienia rozległego obrzęku policzka!
dla mnie ta kwestia jest jasna jak 2x2 Nie chodzi mi o podawanie konkretnych szczegółów ale o ogólna odpowiedz. no tak sobie czytam i sie robie w gacie ;/;/;/ ;( bo jutro raniutko za 10 godzin mam zabieg ;/ przez te forum to sie bardziej boje, nie wiedzialem ze astrzyk bedzie bolał i bedzie uczucie rozpychania palca ;/ jeszcze maja byc szwy ;/ to juz wogule ;/ nigdy nie mialem nic szytego ani tak dalej, zero kontaktu z takimi rzeczami a tu nagle taka gleboka woda jak dla mnie, mialem ochote juz zrezygnowac, ale nie jestem taki, no i ide... Ale trzeba ćwiczyć. pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
A czy któraś z koleżanek łapie się na pobyt w klinice 6.08 gdybym miała tam wylądować jednak terminowo? Kompletnie. WREDOTA.... a ietnym standardzie hehehe dobre jakoś będzie 10.W jaki sposób się reklamujecie? Mysle ze wymioty daja mi poczucie ze bede zgrabna i nie przytyje i przez to bede kochana przez otoczenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
szklanka herbaty ziołowej.
Na pewno teraz jest tylko na giszowcu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez juz po slubie, ale czemu by nie - zacznij nowy topik p.t.
[link widoczny dla zalogowanych]
bezzębne Do naszej edycji jak słusznie wiekszośc zauważyłą wybrano babki którym ja wiem przydałby się dobry wizazysta , fryzjer , dietetyk no i troche kasy bno to wszystko jednak kosztuje.A życie w Polsce jakie jest kazdy wie.Nawet sam moment prezentacji .. A w jakim mieście jest ta Klinika ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Potem próbowaliśmy kilka razy i za każdym razem było lepiej, doszło już do tego stopnia, że moja dziewczyna tak się w to czuła że potrafiła mi zrobić 3 lodziki pod rząd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chcesz wiedziec ?

Pracuję też na MATRIXIE. [link widoczny dla zalogowanych] masz cos co Cie w PL trzyma - mam na mysli dzieci..
Moga cie poprosic na interview (przyjezdzasz na wlasny koszt i ryzyko) W sumie to mam nawet płaski brzuch ale też widoczna jest mała oponka w dolnej partii brzuszka .. Myslalam ze sie zerzygam tak szczerze. Pozdrawiam (ps -moj tata jest turkiem i nigdy nie podniosl na mnie reki) [link widoczny dla zalogowanych]
Opieka od poniedziałku do piątku. Pozdrawiam ;* Freta). Też jestem ciekawa jak z moim kolegą będzie. Jeżeli nie chce ktoś pisać na oficjalnym forum podaje mój adres Witam wszystkich po baaaardzo długiej przerwie, z powodów różnych miałam ponad miesiąc przerwy od orbiego + święta i 2 kilo wróciło niestety, ale wracam do grona ćwiczących dziś dałam rade 30 min a to i tak sukces po tak długiej przerwie, mam nadzieje, że wiosna w końcu przyjdzie więc dojdzie bieganie na dworze za pełną energii 2 i pół latką, więc waga powinna wrócić do normy, pozdrawiam wszystkie ćwiczące jestem ciekawa jak mi pójdzie,.tym bardziej,że brzuszki ćwicze nie od dzis,a ostatnio ćwicze absy nie mam żadnych problemów z wykonaniem cwiczen do konca.zobaczymy jak bedzie z cała serią szóstek.tylko gdzies kiedys czytałam,ze aby miesnie brzucha mogły sie zregeneriwac/czy cos takiego/to nalezy robic przynjamniej jednodniowe przerwy.i jak to sie ma do tych cwiczen?ale nic,jest tyle pozytywnych opini,ze sie skusiłam.obym tylko wytrwała,a własciwie oby nie zbrakło mi czasu.pozdrawiam!
Szybki dość był i zwiał na podłogę, wtedy kapciem już z łóżka próbowałam go dobić ale skubanego ciężko było zabić dopiero za którymś podejściem go wykończyłam.
Regine Wiec pewnie dlatego czujesz sie slaba ale jesli sie pojawil slodki posmak to znaczy ze zaczelas palic swoj tluszcz Gratulacje!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Buka nie załamuj się,są upałay i woda w organizmie się zatrzymuje,stosuj się ściśle do diety,nie wiem czy masz tę książkę
[link widoczny dla zalogowanych]
musisz przestać bo żadne mycie nie pomoże Kwas żołądkowy jest za silny na szkliwo Zycze powodzenia


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.vietnamteam.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin